كودك 34 ساله

دستگاه واكس زن واكسر واكس كفش دستي خانگي برقي اداري فلزي همراه با خدمات پس از فروش

كودك 34 ساله

يك مرد ۳۴ ساله چيني در ۹ سالگي ضربه‌اي به سرش مي‌خورد و از آن سن تاكنون رشد نكرده است.

 مردي ۳۴ ساله‌ با چهره‌ي كودك ۹ ساله!

درست است كه جواني خيلي خوب است و هركسي چهره جوان داشته باشد و سن چهره‌اش كمتر از سن واقعي‌اش باشد، خيلي هم خوشحال است، اما همين اتفاق مي‌تواند براي فرد ديگري سرآغازي بر مشكلات باشد.

زو شنگاي از آن آدم‌هاي خوش‌شانسي نيست كه جوان بودن براي خوش‌يمن بوده باشد! بلكه حالا اسباب دردسر هم شده است. او از نظر سن و سال ۳۴ ساله است، اما بدنش در ۹ سالگي مانده و هيچ تغييري نكرده است.

 

مردي ۳۴ ساله‌ با چهره‌ي كودك ۹ ساله!

پدر و مادر زو تعريف مي‌كنند كه وقتي زو ۹ ساله بوده و در حال بازي با بچه‌ها، ضربه‌اي به سرش مي‌خورد، با اينكه خون‌ريزي نمي‌كند، اما ۳ روز تب دارد و وقتي به بيمارستان مي‌رود، دكتر يك لخته خون را در سرش پيدا مي‌كنند. بعد از عمل جراحي حال زو كاملا خوب بوده، تا اينكه بعد از چند سال متوجه مي‌شوند او اصلا تغييري نداشته و در حقيقت هيچ بزرگ نشده است.

با بررسي دكترها متوجه مي‌شوند كه در اثر ضربه‌اي كه به سرش خورده، غده هيپوفيز زو آسيب ديده و از همين رو رشدش در همان سن متوقف شده است. حالا زو يك فرد ۳۴ ساله است كه در بدن يك پسر نوجوان ۹ ساله گير افتاده كه نه تنها نمي‌تواند ازدواج كند بلكه براي كار كردن هم با مشكلات مختلفي روبرو شده است.

به نظر مي‌رسد جوان بودن و جوان ماندن هميشه هم اتفاق خوبي نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.