داخلي سازي قطعات كروز

دستگاه واكس زن واكسر واكس كفش دستي خانگي برقي اداري فلزي همراه با خدمات پس از فروش

داخلي سازي قطعات كروز

فرصت سازي از تمامي فشارها و تهديدات اقتصادي و رسانه اي ، تمركز و توجه به داخلي سازي با بهره گيري از تمامي امكانات مادي و انساني و‌ نگاه ارزشي و سرمايه اي به منابع انساني در تمامي امور از راهبردهاي كروز است. همچنين اتخاذ سياست و راهبردهاي واقع گرانه، كارگشا واميدساز مبتني بر سياست ها و راهبردهاي داخلي سازي ، خودباوري، اتكا به توانمندي ها و ظرفيت هاي داخلي وخودباوري روزافزون از جمله نقشه راه كروز محسوب مي شود.

به گزارش اقتصادنيوز؛ با روند اعمال تحريم هاي ايالت متحده آمريكا عليه صنايع كشور از جمله خودروسازي كه به واسطه آن قطع همكاري شركت هاي تابعه صورت گرفت، اين صنعت بزرگ عصر جديد پر از دشواري و چالش را شروع كرد ولي در اين حين برخي اين فشار اقتصادي را براي خود مغتنم دانسته و آن را به يك فرصت تبديل كرده اند.

photo_2019-11-01_13-55-07

شركت صنايع توليدي كروز به عنوان بزرگترين قطعه ساز كشور توانست با بهره گيري از تجارب حاصل از اقدامات بكار گرفته شده در روند اعمال تحريم هاي بين المللي و به دنبال آن ايجاد مشكلات متعدد كه در مسير تهيه مواد اوليه، قطع همكاري بسياري از شركت هاي خارجي و... توانست با همت متخصصان جوان ايراني و با تكيه بر علم و فناوري آن ها فرصت داخلي سازي قطعات پيشرفته خودرو را براي خود ايجاد و به پيشبرد نهضت داخلي سازي كمك كند. با پيشرفت نهضت داخلي سازي در صنعت خودرو، قطعاتي كه كمبودشان موجب اختلال خروج هزاران خودرو از كف كارخانه شد، هر روز كم و كم رنگ تر مي‌شود كه راهبران كروز نقش بسزايي در اين زمينه داشته اند. همچنين در حال حاضر حدود 12000 نفر نيروي انساني در اين بنگاه اقتصادي فعاليت دارند و ارزشمندتر آنكه تعداد زيادي از نيروهاي آن را زنان تشكيل داده اند و گام موثري در اشتغالزايي و اقتصاد مقاومتي مبتني بر ايراني و اسلامي آنان داشته است. اين پيشرفت درحاليكه تحريم ها را به فرصت تبديل كرده از سويي ديگر اين نكته حائز اهميت است كه موجب هراس و نگراني در ساير بخش هاي كاذب و دلالاني كه سود خود را در مسيري غير از اين مي بينند ايجاد كرده و درصدد بوده كه در كنار سياه نمايي براي مسئولين دلسوز در ساير اركان كشور به طور مستمر به نشر اكاذيب، تشويش اذهان عمومي و سياه نمايي كرده تا اين موفقيت ها را ناچيز و از مسير درست خويش خارج كند. حال اذعان خواهيم داشت عملكرد اين افراد نشان دهنده رصد هوشمندانه از اقدامات صورت گرفته و هدفمند نشان دهنده آن است كه هرگاه خبر داخلي سازي يك قطعه جديد از اين شركت شنيده مي شود بيشتر به تكاپو افتاده و درحقيقت آنچه در خود مي بيننند به ديگران نسبت مي دهند. همچنين ارائه اطلاعات ناصحيح، جعل اسناد و نسبت دادن عناوين دروغ به اين مجموعه و حرمت شكني حريم شخصي سعي در انحراف اذهان عمومي دارند. شايان ذكر است كه راهبران و بدنه اين شركت به اين خودباوري رسيده اند كه مسيرشان درست بوده و با قدرت اين مسير را ادامه مي دهند و همانگونه مسئولان دلسوز در بخش نظارتي و قضايي انتظار مي رود با ورود هوشمندانه خويش اين دشمنان به ظاهر دوست را رسوا كرده و اميد بيش از گذشته را به جامعه توليدكننده بزرگ اين صنعت تزريق كنند.

شركت كروز در موضوعات ايجاد شده در صنعت كشور و مربوط به سوء استفاده هاي انجام شده عليرغم كاستي هاي ايجاد شده با قوت خودباوري بيش از گذشته، مسير خود را در راستاي پيشبرد اين صنعت ادامه داده و از آن ابايي ندارد، همچنين شركت كروز پيگيري و شكايت از كذابان و انتشاردهندگان آن را حق خود دانسته و از مقامات محترم و حامي اين صنعت بزرگ خواستار رسيدگي به ارائه جعل و تشويش اذهان عمومي از طريق انتشار رسانه ها و كانال هاي معلوم الحال مي باشد تا همانگونه كه شان رسانه جهت اطلاع رساني صحيح حكم مي كند، اطلاعات به طور كامل منتقل شود.

در پايان شايان ذكر است در آينده نه چندان دور آن چه حق بوده و آنچه دروغ است هويدا مي شود. ما نيز همچنان با آرامش و قوت نقشه درست ترسيم شده را ادامه خواهيم داد كه به طور حتم پاسخ درستي بر كذبيات اين گونه افراد است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.