پيام تراكتور

دستگاه واكس زن واكسر واكس كفش دستي خانگي برقي اداري فلزي همراه با خدمات پس از فروش

پيام تراكتور

مالك باشگاه تراكتور در يادداشتي خطاب به هواداران از بزرگ منشي و فرهنگ بالايشان در بازي مقابل استقلال قدرداني كرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سايت تراكتور، محمدرضا زنوزي مطلق در اين يادداشت كه در اختيار مديريت ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگي، ورزشي و اقتصادي تراكتور قرار گرفته، آورده است: امروز تلخي شكست با طعم شيرين فرهنگ و شعور از ميان رفت، آنجا كه هوادار خشمگين از اشتباهات و دلخور از نتيجه به پا خواسته و از ته دل تيم محبوبش را تشويق مي‌كند.

زنوزي در ادامه يادداشت خود آورده است: دست تك به تك هواداراني كه با عشق هواي تيم خود را دارند ميبوسم و اين روز به ياد ماندني را از خاطر نميبرم.

مالك باشگاه تراكتور ادامه داده است: به قول شما عزيزان "عيبي يوخ" ، تراكتوري ها همواره فرهنگ غالب خود را به فوتبال كشور نشان داده اند و اين بازي كه حساسيت فراواني نيز داشت از فرهنگ سازي غافل نشدند باز عيبي يوخ سردادند.

برنده امروز بازي عاشقاني بودند كه از ساعت ها پيش از آغاز مسابقه خود را به استاديومي رسانده بودند كه ميعادگاه ديدار با عشق شان يعني تراكتور است و بي توجه به حواشي مطرح فقط تيم خود را تشويق كردند.

وي اضافه كرده است: فوتبال روز هاي خوب و بد زيادي دارد كه يار دوازدهم تراكتور به خوبي به آن واقف است، اما مجموعه فني باشگاه نيز بايد همت بيشتري به خرج دهد تا بار ديگر روي نوار پيروزي حركت به سوي هدف را ادامه دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.